Vuosikokous laavulla 23.5.2022

23.5.2022

Korkeakosken Seudun vuosikokous järjestettiin 23.5. yhdistyksen laavulla Yrjö Inkisen toimittua kokouksen puheenjohtajana. Esillä olivat sääntömääräiset asiat. Uudeksi jäseneksi hallitukseen valittiin Minna Ritakallio. Hallituksessa jatkavat Kirsi Heino, Jussi Huhtala, Marjo Jalonen, Pertti Kuisma (pj), Rita Mäkelä, Juha Turto, Kari Turto ja Arto Viitanen. Toiminnantarkastajina jatkavat Pauli Kurunmäki ja Harri Wihlman. Vuoden 2023 jäsenmaksut: 20 eur/talous, 20 eur/kannattajajäsen ja 50 eur/yritysjäsen. Toimintakertomus ja tilinpäätös vuodelta 2021 hyväksyttiin.

Yhdistys järjestää tukijoukoilleen ja yhteistyökumppaneilleen ohjelmallisen kutsutapahtuman 10.6., jossa juhlitaan Loimankosken yläpuolisen osan ennallistamista ja kunnostamista. Seuraavana päivänä osallistutaan Avoimet kylät-tapahtumaan uoman esittelyn, onkikilpailun ja pihakirppiksen (Aimo ja Annukka Suittion pihapiiri) muodossa.

Yhdistykselle on pikapuoliin tulossa sydäniskuri osoitteeseen Korkeakoskentie 251. Juha Turton yhdistykselle lahjoittama laituri kiinnitetään alkavalla viikolla. Samoin Juhan lahjoittama soutuvene on jäsenten käytettävissä Vuorisenlahdella.

Kylällä ollaan kesän aikana aloittamassa valokuituverkon ja tievalaistuksen rakentamista. Laavun ympäristöä edelleen hienosäädetään ja laavun viereen rakennetaan klapikatos.